Michelin og Euromaster tilbyder dæk og dækservice til ambulancer

2020-03-31

I samarbejde tilbyder Michelin og Euromaster nu erstatningsdæk og dækservice til ambulancer og sygekøretøjer i Danmark.

For at hjælpe dem, der lige nu står i forreste linje i kampen mod Covid-19 har Michelin og Euromaster i Danmark besluttet at tilbyde gratis hjælp til ambulancer og sygekøretøjer, der kommer ud for et dækhavari. Hjælpen ydes i form af både erstatningsdæk og dækservice.

- Lige nu er det ekstremt vigtigt, at vi alle står sammen og bidrager på alle tænkelige måder, vi kan. En ambulance må for alt i verden ikke holde stille på grund af en dækskade. Så for at yde vores bidrag i den svære situation erstatter Michelin den kommende tid alle skadede dæk på ambulancer og sygekøretøjer[1], siger Peyman Sabet, direktør for Michelin i Norden.

Hjælpen bliver udført af Euromasters dækcentre i Danmark. Det sker enten i form af service på vejen eller direkte på et af Euromasters 32 værksteder rundt om i landet.

- Vi ønsker at bidrage til at holde den kritiske infrastruktur i gang her under krisen. Derfor opfordrer vi alle ambulancer, akut- og lægebiler til, uanset tidspunktet, at kontakte det nærmeste Euromaster center, hvis de kommer ud for et dækhavari. Her kan vi hjælpe med hurtigt at få køretøjet tilbage på vejen. Vi vil gerne sige en stor tak til dem for den kæmpe indsats, de yder hver eneste dag på vejen, siger Henrik Fusager, direktør i Euromaster Danmark og tilføjer:

- Vores håb er nu, at så mange som muligt vil være med til at sprede dette budskab til ambulanceførere og andre i sygehussektoren, så de ved, at hjælpen er nær, hvis de får brug for den. De er vores første prioritet, og vores centre og lifte står klar til at hjælpe.

For at sikre både kunders og medarbejders sikkerhed og sundhed, er der i alle Euromaster centre sørget for høj hygiejnestandard samt kontaktfri overlevering af bilnøgler, bil og ekspedition.
Euromaster Breakdown service er altid tilgængelig 24/7 på tlf. +45 70 200 303
Find nærmeste center på Euromaster.dk

[1] Gælder frem til den 30. juni 2020.

Kontakt Euromaster Danmark:
Henrik Fusager, Direktør i Euromaster Danmark, +45 23 68 74 22, henrik.fusager@euromaster.com