MICHELIN POWER SLICK 2

Designet til maksimalt greb på bane

IKKE GODKENDT TIL KØRSEL PÅ VEJ

  • Maksimalt greb sikrer hurtigere omgangstider  
  • Gode præstationer fra starten
  • Performance made to last

Maksimalt greb sikrer hurtigere omgangstider  

Brugen af MICHELIN 2CT+ Technology på bagdækket og MICHELIN 2CT Technology på fordækket giver maksimalt greb ved kørsel ligeud og stabilitet og gode præstationer ved hældning.

rtb 1 power slick 2

Gode præstationer fra starten

Syntetiske komponenter fremmer ultrahurtig opvarmning, hvilket betyder, at dækvarmere anbefales, men ikke er obligatoriske.

rtb 2 power slick 2

Performance made to last

Konstant gode præstationer over en enkelt omgang eller lange løb på grund af slidbanens gummiblandinger med kønrøg.

rtb 3 power slick 2

MICHELINs anbefalinger om brug

track performance table uk

Anbefalet minimumstryk kolde dæk 

  • For 2,1 bar (30,5 PSI)
  • Bag 1,5 bar (22 PSI)

 

MÅLTRYK VARME DÆK (efter 6 omgange)

  • For 2,4 bar (34,8 PSI)
  • Bag 1,7 bar (24,7 PSI)
Anmeldelser af MICHELIN POWER SLICK 2
1.00/5
★★★★★
★★★★★
Samlet bedømmelse baseret på 1 anmeldelser
1 anmeldelser af MICHELIN POWER SLICK 2
Filtre
Alle
5
4
3
2
1
Sortér efter
  • Alle anmeldelser
  • Anbefalet af brugerne
  • Seneste anmeldelser
  • Ældste anmeldelser
★★★★★
★★★★★
1 / 5

death traps

Anmeldt af wrennus - 11. juli 2022

brand new 2022 tyre, used at a good club race pace - first time ive used these tyres - hot sunny 22'c day, used with cait temperature controlled warmers, pressure set 34psi front 22 rear at 80'c - during test day, the front let go round chris curve at cadwell, i thought it was just me and my riding.. the following day during the race, on lap 5, the front let go again, without warning, at turn one at cadwell.. it is almost unheard of for the front to let go here - looking at the tyre, it's as if it's never seen tarmac on the left hand side, as if the tyre was totally cold, the right hand side has some where, to be expected on a track with mostly right handers- now, i'm not the fastest rider in the world, but i am certainly faster than the average trackday riders, and have many top 5 club race finishes and a few wins under my belt, Michelin market these tyres as if you dont need to use tyre warmers!!!!? unbelievable - these are without doubt the worst tyres i have ever ridden on, and have no done many thousands worth of damage to my new bike.. my other bike, shod on bridgestones, worked beautifully all weekend.. I'll never touch another michelin tyre again, they belong in the skip

  • Dry surface grip
  • Longevity
  • Maneuverability
  • Stability
  • Wet surface grip
/ 1
Ejer du dette dæk?

Passer dette dæk til mit køretøj?

3 disponible dimensioner af MICHELIN POWER SLICK 2

Position
Passer til dit køretøj

MICHELIN POWER SLICK 2 120/70ZR17 (58W)

Bredde

120/70ZR17 (58W)

Højde

120

Diameter

17

Belastningsindeks

58

Hastighedsindeks

(W)

Passer til dit køretøj

MICHELIN POWER SLICK 2 190/55ZR17 (75W)

Bredde

190/55ZR17 (75W)

Højde

190

Diameter

17

Belastningsindeks

75

Hastighedsindeks

(W)

Passer til dit køretøj

MICHELIN POWER SLICK 2 200/55ZR17 (78W)

Bredde

200/55ZR17 (78W)

Højde

200

Diameter

17

Belastningsindeks

78

Hastighedsindeks

(W)

Wettelijke vermeldingen

Forholdsregler ved opbevaring og transport: MICHELIN Power Slick 2-dæk må ikke håndteres ved en temperatur under 5 °C og skal have en minimumstemperatur på 10 °C 24 timer før montering eller afmontering.

Du bruger en webbrowser, der ikke understøttes
Du bruger en webbrowser, der ikke understøttes af dette websted. Det betyder, at nogle funktioner muligvis ikke fungerer, som de skal. Dette kan resultere i underlig adfærd, når du browser. Du kan bruge eller opgradere/installere en af følgende browsere for at få fuldt udbytte af webstedet.