(1) Anbefalet af 91 % af brugerne af MICHELIN Road 5. Verificerede anmeldelser, december 2020 til juni 2021.
(2) Intern sammenligning af dækserierne MICHELIN Road 6 og MICHELIN Road 5 udført på testbanen Fontange (Frankrig) 07-08/07 2020 med dækdimensionerne 120/70 ZR 17 og 180/55 ZR 17 på en Suzuki 1250S Bandit og en Triumph Street Triple S 765; 15/03 2021 og 21/05 2021 med dækdimensionerne 120/70 ZR 17 og 180/55 ZR 17 på en Suzuki 1250S Bandit.
(3) Ifølge en uafhængig test på almindelig vej udført af DEKRA Narbonne: 20/07 til 07/08 2020 med dækdimensionerne 120/70 ZR 17 og 180/55 ZR 17 MICHELIN ROAD 6 på en BMW K1300R. 28/09 til 12/11 2020 med dækdimensionerne 120/70 ZR 17 og 160/60 ZR 17 MICHELIN ROAD 6 på en Suzuki Gladius 650.
Ifølge det tyske magasin MOTORRAD 07/2023. MICHELIN Road 6 er tildelt købstipset dagligdag/tur i testen, der omfattede BRIDGESTONE S 22, CONTINENTAL ContiMotion Z/M, CST CM-615/616, DUNLOP GPR-300, METZELER M9 RR og MICHELIN Road 6. Testen blev udført med følgende dimensioner: 110/70 R 17 (for) og 150/60 R 17 (bag) på en KTM 390 Duke. Testen blev udført på Bridgestones testanlæg i Nettonu (Italien). MICHELIN Road 6 kom på førstepladsen på tørt underlag i manøvredygtighed, stabilitet og greb i kurver samt reaktionsevne. På vådt underlag kom det på førstepladsen i manøvredygtighed, greb i kurver og acceleration samt reaktionsevne.
Ifølge det tyske magasin MOTORRAD 06/2023. MICHELIN Road 6 blev tildelt bedømmelsen ”særdeles godt” i den sammenlignende test af DUNLOP Roadsmart IV og MICHELIN Road 6. Testen blev udført med følgende dimensioner: 120/70 R 17 (for) og 170/60 R 17 (bag) på en BMW R 1250 GS. Testen blev udført på Bridgestones testanlæg i Nettonu (Italien) og på franske og spanske landeveje. MICHELIN Road 6 kom på førstepladsen i manøvredygtighed på tørt underlag. På vådt underlag har dækket det bedste greb i kurver og bedste reaktionsevne.